E-oskrba na domu
E-oskrba na domu
24. 3. 2022
Katja H.
443
Spoštovani,
obveščamo vas, da bo od sredine aprila na voljo brezplačna E-oskrba na domu. E-oskrba je socialnovarstvena storitev socialnega servisa, ki starejšim, invalidom in kroničnim bolnikom omogoča samostojnejše, bolj varno in neodvisno bivanje v domačem okolju, saj zagotavlja 24-urno povezavo z asistenčnim centrom oziroma zdravstvenim osebjem in organizacijo pomoči, če jo uporabniki potrebujejo. Slovenija je sredstva pridobila od Evropskega socialnega sklada in virov REACT-EU.
Kako E-oskrba deluje?
Uporabnik ima na svojem domu nameščen varovalni telefon z zvočnikom, mikrofonom in velikim SOS gumbom. S pritiskom nanj se na enostaven način takoj poveže z asistenčnim centrom, ki je na voljo 24 ur na dan in vse dni v tednu. Če uporabnik do varovalnega telefona ne more, lahko klic sproži s pritiskom na SOS gumb na zapestnici ali na posebnem obesku s SOS gumbom. V asistenčnem centru nato strokovno osebje organizira ustrezno pomoč in po potrebi na dom uporabnika napoti reševalce.
Za naročilo e-oskrbe in več informacij sta na voljo brezplačna številka 080 12 13 in e-naslov: eoskrba@telekom.si
Dodatne informacije o storitvi zagotavlja Zveza društev upokojencev Slovenije. Več informacij pa je na voljo tudi na spletni povezavi E-oskrba - Zasebni uporabniki - Telekom Slovenije
Več informacij o tem kdo je upravičen do E-oskrbe na domu, kaj prejmejo uporabniki ob naročilu storitve in kako vse skupaj poteka, je na voljo v priloženih dokumentih.
obveščamo vas, da bo od sredine aprila na voljo brezplačna E-oskrba na domu. E-oskrba je socialnovarstvena storitev socialnega servisa, ki starejšim, invalidom in kroničnim bolnikom omogoča samostojnejše, bolj varno in neodvisno bivanje v domačem okolju, saj zagotavlja 24-urno povezavo z asistenčnim centrom oziroma zdravstvenim osebjem in organizacijo pomoči, če jo uporabniki potrebujejo. Slovenija je sredstva pridobila od Evropskega socialnega sklada in virov REACT-EU.
Kako E-oskrba deluje?
Uporabnik ima na svojem domu nameščen varovalni telefon z zvočnikom, mikrofonom in velikim SOS gumbom. S pritiskom nanj se na enostaven način takoj poveže z asistenčnim centrom, ki je na voljo 24 ur na dan in vse dni v tednu. Če uporabnik do varovalnega telefona ne more, lahko klic sproži s pritiskom na SOS gumb na zapestnici ali na posebnem obesku s SOS gumbom. V asistenčnem centru nato strokovno osebje organizira ustrezno pomoč in po potrebi na dom uporabnika napoti reševalce.
Za naročilo e-oskrbe in več informacij sta na voljo brezplačna številka 080 12 13 in e-naslov: eoskrba@telekom.si
Dodatne informacije o storitvi zagotavlja Zveza društev upokojencev Slovenije. Več informacij pa je na voljo tudi na spletni povezavi E-oskrba - Zasebni uporabniki - Telekom Slovenije
Več informacij o tem kdo je upravičen do E-oskrbe na domu, kaj prejmejo uporabniki ob naročilu storitve in kako vse skupaj poteka, je na voljo v priloženih dokumentih.
Dokumenti, priloge
Klikni tukaj za prikaz prilog