KAKO USPEŠNO REŠEVATI PRITOŽBE IN REKLAMACIJE?
KAKO USPEŠNO REŠEVATI PRITOŽBE IN REKLAMACIJE?
19. 4. 2019
Valerija K. (SLUŽBA ZA OKOLJE IN PROSTOR)
492
Izobraževanje, Tečaj, delavnica, predavanje
Spodnji Plavž 24 e, 4270 Jesenice
Termini
07.05.2019 (torek) ob 09:00
Vabimo vas na 1. delavnico v sklopu projekta Podjetniška kavica z naslovom KAKO USPEŠNO REŠEVATI PRITOŽBE IN REKLAMACIJE?.
Delavnica bo potekala v torek, 7. maja 2019, od 9.00 do 12.00 ure v prostorih Razvojne agencije Zgornje Gorenjske.
NAUČILI SE BOSTE:
- Kako bolj učinkovito reševati pritožbe in reklamacije
- Kako se pravilno obnašati pri obravnavanju pritožbe/reklamacije, odnos do strank
- Kaj storiti, ko napoči »trenutek resnice«, ko pred vami stoji jezna stranka in se vam pritožuje
- Kako poskrbeti za nezadovoljno stranko, kako se z njo uspešno dogovoriti
- Katere točke so ključne pri reševanju pritožb/reklamacij
- O odgovornosti pri reševanju težav in kaj to pomeni v praksi
- Kako nastale probleme izkoristiti za to, da do njih ne bo več prihajalo
- Kako izboljšati proces reševanja reklamacij in odnos do strank v podjetju
Prijave: Razvojna agencija Zgornje Gorenjske, Urška Luks - 04 581 34 17 ali urska.luks@ragor.si.
PRIJAVE SO OBVEZNE. ŠTEVILO MEST JE OMEJENO.
Udeležba je brezplačna.