04/580-98-00 | obcina@kranjska-gora.si

 

Obvestilo Sklada kmetijskih zemljišč in godzdov glede spremebe prostorov in delovnega časa. Obvestilo je v povezavi.

 

Povzetek spremeb za naše občane:

Spremembe začnejo veljati 9. januarja 2017

Stranke iz občin Jesenice, Kranjska Gora In Žirovnica lahko storitve opravijo v prostorih občine Jesenice, na naslovu Cesta železarjev 6, Jesenice. Uradne ure za stranke so vsak ponedeljek od 8.00 do 12.00. Stranke lahko dobijo informacije in se predhodno naročijo po telefonu na številki 031 687 260

V torek, 20. decembra 2016 je župan Janez Hrovat obiskal oskrbovance Doma upokojencev dr. Franceta Berglja na Jesenicah in Doma Viharnik v Kranjski Gori. V kulturnem programu so nastopile članice pevskega zbora Društva upokojencev Dovje-Mojstrana, Mira Smolej, Mira Stopar Bunjevac in Darinka Tarman, ki je prireditev tudi vodila. Prav tako so bili na prireditvi prisotni tudi predsedniki društev upokojencev iz Občine Kranjska Gora in člani Društva invalidov Občine Kranjska Gora, ki vsako leto pomagajo pri razdelitvi daril. Novoletna darila prejmejo vsi oskrbovanci domov, ki so naši občani, pa tudi vsi občani, starejši od 85 let. Število letošnjih obdarovancev znaša 169.

PRODAJA NA DOMU IN PRAVICE POTROŠNIKOV

 

Evropskih potrošniški center Slovenija (EPC) opozarja na slabe izkušnje potrošnikov, povezane s prodajo na domu ter jih na konkretnem primeru seznanja z njihovimi pravicami:

 

Zastopnik podjetja, ki prodaja ležišča in pregrinjala, je v svoji  predstavitvi na domu potrošnika povedal, da njihovi izdelki delujejo kot zaščita pred kozmičnim sevanjem in »geopatogenimi« conami, da okoli človeka zgradijo močno energetsko polje, kar preprečuje nastanek različnih obolenj. Zastopnik je navedel vrsto bolezenskih stanj, na katera izdelki ugodno vplivajo, nato pa potrošniku predlagal nakup ležišča ter pregrinjala. Cena ležišča je bila 720 evrov, pregrinjala pa 760 evrov.

 

Potrošnik v nobenem primeru ni obvezan, da izdelek kupi. Če se vseeno odloči za nakup, vendar si v 14 dneh po nakupu premisli, lahko izdelek vrne zastopniku, brez da bi moral za to navesti razlog. Če prodajalec po poteku 14 dni od vračila izdelka ne vrne kupnine, lahko potrošnik poda prijavo na Tržni inšpektorat RS, ki lahko podjetje kaznuje z globo.

 

Potrošnik se je za nakup odločil zaradi prepričanja, da bodo izdelki pozitivno vplivali na njegovo zdravje, vendar pa ti ne sodijo med medicinske pripomočke, zato zastopnik ne bi smel obljubljati učinkov na zdravje, če le-ti niso dokazani. Tovrstno trženje sodi med nepoštene poslovne prakse, ki so z zakonom prepovedane in jih potrošnik lahko prijavi Tržnemu inšpektoratu RS.

 

Zastopniki, ki prodajajo blago na domu, znajo biti zelo vztrajni. Pri tem naj opozorimo, da gre v primeru, ko potrošnik zastopnika prosi, da naj zapusti njegov dom, vendar ta prošnje ne upošteva, za agresivno poslovno prakso, ki je z zakonom prepovedana in se kaznuje z globo! Celotno besedilo informacije je objavljeno na: www.epc.si  

 

EVROPSKI POTROŠNIŠKI CENTER SLOVENIJA

Kotnikova 5

1000 Ljubljana

 

tel.: 01 400 3729

e-pošta: epc.mgrt@gov.si     

www.epc.si  

 

Povabilo k sodelovanju.

Sporočilo za javnost.

JAVNO NAZNANILO

 

o razgrnitvi podatkov za odmero nadomestila
za uporabo zazidanega stavbnega zemljišča za leto 2017

 

Vsebino naznanila si lahko preberete tukaj.

S strani Ministrstva za okoje in prostor, Direktorata za okolje smo dobili informacijo glede uvedbe novega sistema opravljanja dimnikarskih storitev. Več si lahko preberete tukaj.